Complaints Management: What Place for Ethics?

Authors

  • Marjolaine Frenette Commissariat aux plaintes et à la qualité des services, Centre universitaire de santé McGill, Montréal, Canada
  • Maude Laliberté Consultante experte en éthique de la santé et dans le régime d’examen des plaintes, Montréal, Québec, Canada https://orcid.org/0000-0002-4458-6571
  • Jean-Philippe Payment Commissariat aux plaintes et à la qualité des services, CIUSSS du Centre-Ouest-de-l’île-de-Montréal, Montréal, Canada

DOI:

https://doi.org/10.7202/1092951ar

Keywords:

ombudsman, ethics, complaints, management

Language(s):

French, English

Abstract

 cc

Published

2022-10-17

How to Cite

[1]
Frenette M, Laliberté M, Payment J-P. Complaints Management: What Place for Ethics?. Can. J. Bioeth 2022;5:1-10. https://doi.org/10.7202/1092951ar.

Most read articles by the same author(s)